Very cool app, alot of options for props.
Developer reply
Thank you for the kind words, SL!
Very cool app, alot of options for props.
Developer reply
Thank you for the kind words, SL!
i got it threw the website they make it so hard to cancel sub i had to search on google hot to terminate account but now i got charge the full amount how do i get my refund and end subcription fdshrdzsgzasgd
1 people found this helpful
Developer reply
Hi Miguel, Sorry to hear you had issues canceling. That all is handled by Stripe through the “My Account” tab. Please email us if you have any other issues. Support@propsbot.ai -David
Best app out there for prop bettors!
Developer reply
Ben! Appreciate the kind words my friend. May it lead you to many victories! -David
Tech fixed the issue of the app not letting me try a free trial. Now that I can access the app, I can truthfully say it is awesome. It gives way more info than I know what to do with (casual bettor here). But not in an overwhelming way. And it's fairly straightforward and easy to sort by DFS platform, win %, ROI, etc. Super thorough app.
Developer reply
Wesley, thank you for reaching out initially. Truly sorry for the bug you experienced but I have to say, I was grateful to of had the pleasure with speaking to you. Your kind words humble me, and I am happy to hear you are satisfied. Have a great day, my friend! -David
This app is a game changer! Easily paid for itself in 2 nights of bets!
First of all, I will give this app 4 Stars based on the customer service alone. Had an issue that was resolved quickly and satisfactory. It will be a five-star app when they start to add more filters similar to propscash which Im sure they will. First time using it I used the confidence measurement for some parlays and 2 outta 3 of them hit. 💪🏿
1 people found this helpful
Developer reply
Appreciate the review! Glad I was able to help you out. Thanks again for the feedback, keep it coming! 🙏 -David
First time using the app and i choose the monthly plan with 7 days free. As soon as i hit continue I got charged for $21 what happened to 7 days free never using this app again
1 people found this helpful
Developer reply
Hey Jonathan, I have confirmed with Google that you were not charged anything and you indeed did receive a free 7-day trial. We don’t handle payments at all, that’s all done by Google. If you have concerns about that, please reach out to them. Hope you enjoy the app! -David
It's not letting me use my email
Developer reply
Hi Adam, can you reach out to use at support@propsbot.ai so that we can help you troubleshoot this? We sincerely apologize for any issues you are having but I’ll make sure to assist you. -David
don't use this you might as well use grok for free and get better resut
1 people found this helpful
Developer reply
Sorry you feel that way. Feel free to provide feedback on what you struggled with and if we can help, we absolutely will! -David
Love the app. Only wish is that there could be College Data. Can we get some college football in here?!
Developer reply
Hey Tyler! Thanks for the review, we truly appreciate the positive feedback! Message received about College sports. Our plan is to have that that ready for next year! -David
From 37 saved reviews since 7 Jan 2025, all countries.
Share of the 12 negative reviews that mention it
“Google play says my subscription expires the 18th however it's only the 13th and it won't let me back in without renewing.”
“I can't even make an account.”
“sucks it's very slow and doesn't seem accurate at all.”
Share of the 25 positive reviews that mention it
“Clean and easy to use Interface.”
“Makes betting fun and easy!”
“I love all the charts, options, and colors in this app.”
“Tech fixed the issue of the app not letting me try a free trial.”