Like
Developer reply
Hello Yeasin! Thank you for your feedback! If you have any idea what we can improve to get 5 stars from you, please let us know at windy@windyapp.co. Thanks!
Like
Developer reply
Hello Yeasin! Thank you for your feedback! If you have any idea what we can improve to get 5 stars from you, please let us know at windy@windyapp.co. Thanks!
I paid for the app, installed it on my tablet for my boat and it declares "no pro user" and nags for money again
1 people found this helpful
Developer reply
Hi! Sorry for the trouble. Please email us at windy@windyapp.co, and we’ll help restore your PRO access.
not bad,more purchase..make it free i give 5 star
Developer reply
Hello Backer! Thank you for your feedback. Our app has free core functionality. Paid access makes PRO features available. They are really helpful but not compulsory. If you have any questions or suggestions, feel free to contact us at windy@windyapp.co!
Was a great app for a long time and I loved it, not anymore. Now it's a buggy battery hog that keeps deleting my preferences. For this frustration, I will be a non renewal this year.
Developer reply
Hello Robert! We're sorry to hear that you're having an unpleasant experience with the app. Please email us at windy@windyapp.co with your device model and app version so we can investigate and help.
App forced me to do the loooong beginning questionnaire twice before I could use it
Developer reply
Thanks for your feedback, Travis! The initial questionnaire is intended to personalize the app and should only need to be completed once. We're sorry you had to go through it twice. That's not expected behavior, and we'd like to understand what happened. Could you please contact us at windy@windyapp.co with a few details?
too messy .. please cancel and refund me ..
Developer reply
Thanks for your feedback, Victor! We'd really appreciate it if you could share what you found confusing. Please contact us at windy@windyapp.co with the email address associated with your purchase. We'll help you cancel your subscription and arrange a refund if eligible. We're also happy to help if you'd like to give the app another try!
needs far too much info to simply get to a forcast/current weather screen. created a "spot" but decided i wanted to change the name and couldn't find a way to do so. couldn't find a way to delete it either. app wasn't what i was looking for. great for displaying winds though.
Developer reply
Thanks for your feedback, Michael! We're glad you liked the wind display. To delete a spot, press and hold its name on the main screen, then swipe left to reveal the delete option. If you'd like to rename a spot, please send us its link at windy@windyapp.co, and we'll be happy to help. We hope you'll give Windy.app another chance!
Too much stuff on one page with no explanation. Dates of charts only go to 2025.
Developer reply
Thanks for your feedback! The amount of info on one screen can feel overwhelming. Here's our Android guide: https://windy.app/how-to-get-started-android. Regarding the charts showing dates only up to 2025, could you please send us a screenshot at windy@windyapp.co? We'd like to understand which charts you're referring to and investigate the issue.
such useful detail including suggested windsurf sail size by hour.
Developer reply
Thanks for the five stars, Scott! It's particularly good to hear that you find the hourly sail size recommendations useful for windsurfing. We aim to make detailed weather information practical for people enjoying their time on the water. Wishing you plenty of great windsurfing sessions!
Great app for coastal sailing ⛵️.
Developer reply
Thank you for the five stars, Baruch! We're pleased that Windy.app is proving useful for your coastal sailing trips. Having reliable weather and wind information is especially important on the water, and we're glad to be part of your preparations. Wishing you fair winds and enjoyable sailing! ⛵️
From 305 saved reviews since 29 Apr 2020, all countries.
Share of the 109 negative reviews that mention it
“It's a come-on for a paid subscription.”
“There was an update about a month ago it continually crashes, they've had me delete the app and upload new ones, 3 times I've uploaded them.”
“I do mind hiding basic interface behind upgrade prompts and top level features aren't the first thing I see when I open the app.)”
“The app will no longer load any weather or wind forecasts and it shows all weather stations as "offline".”
“But your ads are easy to see!”
“Windy was not listed in my account subscriptions either, until I noticed a charge and re-installed the app.”
Share of the 178 positive reviews that mention it
“After several months using this app, it's only fair I write a review.”
“I just found the app and I love it already!”
“The animation can be tough to read in satellite view with some of the layering.”
“I work at a garden center and think it will be very useful in helping me decide when we need to cover the plants for first and how much watering we will be n…”
“As a former computer programmer, now retired, I fully appreciate a feature rich user interface that is still easy to use and learn!”
A drop after an update usually means the update broke something.