don't do it, all info for them to charge you after all that and you see bids open for almost a year. yeah nope
Similar apps
Compare allvery professional
Loading…
don't do it, all info for them to charge you after all that and you see bids open for almost a year. yeah nope
very professional
horrible support, not getting any jobs in my area. had to provide a lot of information just to find out how bad it is. tried to deactivate account, they say they send a "verification code" to email provided but I never get it. no one responds to text support messages. do yourself a huge favor, don't waste your time with this app!!
3 people found this helpful
Developer reply
We're sorry your experience didn't meet expectations. Our support response time is 24-48 hours as stated in the app. Job availability depends on local demand and your profile settings. For deactivation issues (verification email not received), please check spam/junk or reply here with your email—we'll assist directly. Happy to help resolve this.
I'm not paying to go to work
1 people found this helpful
UPDATE!! NO LONGER WONDERING WHY THE JOBS ARE FAR & FEW.. I NOW KNOW WHY.. GOT A SOLID LEAD QUOTED MY FEE OF $250..WHEN THE PERSON WENT TO BOOK ME.. "AB" WAS CHARGING THEM OVER $700. FOR THE SAME JOB.. THE CLIENT SENT PROOF!!! THESE GUYS OR GOUGING!!!! Explains everything!!!
16 people found this helpful
Developer reply
We take this claim seriously. AllBetter does not mark up contractor bids—customers see exactly what you submit. If you have “proof,” send the screenshot to hello@allbetterapp.com. Until then, this accusation is false and misleading.
NO OPERATION IN NASHVILLE TN. OR SURROUNDING CITIES. AllBetter DOESN'T LIST THE OPERATION CITIES OR STATES ON IT'S APP. I'VE SignUp NOTHING AVAILABLE! WHAT WASTEFUL OF MY TIME AND EFFORT. GOODBYE 👋 AllBetter NOT! I UnInstalled THE APP SINCE NO ACTIVE OPRERATION, IT TAKE UP SPACE IN MY PHONE. GOING TO DIFFERENT PLATTFORMs THAT'S LEGIT & RELIABLE. TIMES IS MONEY, NO TIMES FOR PaddyCake. PEOPLE ARE HUNGRY FOR MONEY AND YOU GOT TO EAT.
10 people found this helpful
Developer reply
We appreciate your feedback. While we continuously expand our service areas, it’s not possible to cover every location immediately. Once your account is active, you’re set up to receive job opportunities as they become available in your area. You’ll be notified instantly when jobs are posted—there’s no need to check constantly.
Scamming. I paid for a background check and subscription with no leads given let alone any job coming from it. The two I saw on there were fake.
8 people found this helpful
I live in San Diego, and there were only 2 jobs that popped up in the 5 months I had this app.
4 people found this helpful
App secretly charges you $25 before ever getting a notification about a job even on the "free" plan. Then, no jobs came through to bid on. waste of time and money.
2 people found this helpful
Developer reply
We're sorry for your frustration. The $25 covers a mandatory background check for trust, which is you consented to. For job issues, a complete profile is key. Please get in touch with our support via the built-in app chat so we can personally review your account and help resolve any setup issues to ensure your success. We value transparency
there is no clients that use this app here in the San Antonio area. And they know this but won't refund your money despite not receiving one potential job listing. big rip off.
10 people found this helpful
Developer reply
We're sorry to hear about your experience in San Antonio. To address this, please email your account details to support@allbetterapp.com so we can review your case. Our terms outline the optional, non-refundable background check, but we’ll investigate your situation to ensure fairness. Thank you for your feedback!
From 95 saved reviews since 6 Aug 2017, all countries.
Share of the 57 negative reviews that mention it
“And when you delete an app that is supposed to help you earn money, you know its trash.”
“You can't even close your account; even after you uninstall the app, they still keep sending you pointless notifications!”
“Looks like this platform needs some bug fixes.”
“3) all these ads said we are live in philadelphia so seems that was a lie.”
“App is unstable kept saying there's no internet, I can't update my deposit”
Share of the 33 positive reviews that mention it
“I haven't start but it seems fun”
“I think this is going to kill home advisor.”
“Plus, the app we use for work is simple to navigate.”
“The app makes it easy to find paying customers in my area who need my services, and I can send bids for free without any hassle.”
A drop after an update usually means the update broke something.