★★★★★Jeff O'Toolev2.0.530 Aug 2026
impossible to read the fine print in dark mode. unable to scroll assignments. 08/29/26 Update: fine print is now readable in dark mode. However, when you select an individual detail or overtime assignment, it doesn't allow for scrolling through the entire assignment. The only way to see all the information on the assignment is by clicking on "expand all assignments". 08/30/26 Update: I figured out how to scroll individual assignments, by clicking the down arrow next to the assignment ID number.
1 people found this helpful
Developer reply
Jeff, Thank you for letting us know about the text color, we fixed it a few days ago. Additionally you should be able to expand any individual assignment by clicking the chevron icon to the right of the assignment id number on any assignment. Thanks again for testing.
★★★★★Tony Cicconev2.0.44 Aug 2026
Do not get any notifications unless the app is open. Missed many details because do not get notified when detail gets posted...horrible. I've uninstalled this app and reinstalled it numerous times and still don't get notified
4 people found this helpful
Developer reply
Sounds like you have a battery saving setting on. Please review your device settings or reach out to your supervisor for assistance this way they can reach out to us for assistance.
★★★★★Brian Pagev2.0.426 Jun 2026
Latest update turned a mediocre app into absolute junk. New format is horrible to navigate. Notifications have gone to absolute ZERO. No push Notifications, no matter how may times you attempt to reinstall or fix it. No text Notifications AT ALL. Totally removed the ability to receive phone call notifications. You're lucky to receive an email notification a half hour AFTER a detail posts. Absolute garbage now. Departments should dump it and go with a competitor.
3 people found this helpful
Developer reply
Brian, sorry you feel that way, have you reached out to your supervisor so our Field Specialist could assist?
Voice calling is now heavily regulated by the FCC and is completely out of our control. Push notifications is the best communication for speed. Russell will reach out to your supervisor in the morning to assist. Thank you.
I will have your
★★★★★TOM FLOODv2.0.413 Jun 2026
I have used dts for three years. this is the most horrible and useless program I have seen yet. I hope we find someone else to use
2 people found this helpful
★★★★★Marc Felixv2.0.49 Jun 2026
would like to see more functionality for Android OS. Currently, pressing the device back button jumps to the "select department" screen instead of the previous screen. Would also like to use the app as a widget if possible.
3 people found this helpful
★★★★★christopher mcgregorv2.0.49 Apr 2026
back button logs you out. no dark mode. zoom goes haywire.
2 people found this helpful
★★★★★J Quiles (Wepa)v2.0.46 Apr 2026
Push notifications aren't working on my Android Samsung Galaxy 22+ It only shows up when I open the App.
4 people found this helpful
★★★★★Raymond Boothv2.0.426 Nov 2025
I've been notified that I have a document to read and sign but are unable to do so. please advise.
Developer reply
You should be asking your supervisor.
★★★★★Terry Meleski26 Sept 2025
Can't log in without password change everytime.
3 people found this helpful
Developer reply
The mobile app will session time out much like online banking for security. You only need to simply swipe up to close the app then reopen the app for it to automatically log you in.
★★★★★Marc Lewisv2.0.423 Jun 2025
push notifications don't work on Android phones, and you can't navigate back a page without getting sent to log in screen. lack of support from the company.
5 people found this helpful
Developer reply
Marc, your account is not found, in our system. Your user account is managed by the police department that you work for, we are happy to assist your department however, you have not stated who you work for. Please give our office a call and we will reach out to your command staff to assist you.
Show 10 more (13 left)