Good advise and friendly service.
Similar apps
Compare allGreat experience. Friendly associates. Fast process
Loading…
Good advise and friendly service.
Great experience. Friendly associates. Fast process
I like it it is helpful to use i enjoy this app 😊
Hopeful it can get better!
Developer reply
We are very sorry to hear you had a bad experience, and we’d really like to understand more about what happened so we can help. When you have a moment, please give us a call at 800-859-4941. Your experience matters to us, and we’d appreciate the opportunity to make it right.
please fix this app it's getting annoying i had to keep putting my password or number to sign in and it doesn't sign me in
Developer reply
We are very sorry to hear you had a bad experience, and we’d really like to understand more about what happened so we can help. When you have a moment, please give us a call at 800-859-4941. Your experience matters to us, and we’d appreciate the opportunity to make it right.
I just downloaded the app and can't even get pass the credit report link. I keep getting error messages. Is there a way to apply without having to use this app?
Developer reply
We are very sorry to hear you had a bad experience, and we’d really like to understand more about what happened so we can help. When you have a moment, please give us a call at 800-859-4941. Your experience matters to us, and we’d appreciate the opportunity to make it right.
I've had positive experiences with the people I have spoken to with the app but the log in process leaves a lot to be desired. I am unable to add a passkey and have had to verify my phone and email every time I log in.
Developer reply
We are very sorry to hear you had a bad experience, and we’d really like to understand more about what happened so we can help. When you have a moment, please give us a call at 800-859-4941. Your experience matters to us, and we’d appreciate the opportunity to make it right.
The app keeps kicking me out or freezen . since the last update .
Developer reply
We are very sorry to hear you were kicked, and we’d really like to understand more about what happened so we can help. When you have a moment, please give us a call at 800-859-4941. Your experience matters to us, and we’d appreciate the opportunity to make it right.
quick answers very informative
They are always helpful, patient & willing to explain!
From 195 saved reviews since 2 Aug 2019, all countries.
Share of the 73 negative reviews that mention it
“The app crashes a lot and or will not let you log in.”
“For people looking to this app for better money management and access, the constant deduction delay, pay check deposits have made me stop using this app for …”
“The app crashes a lot and or will not let you log in.”
“I can get the app to open, but when I click on anything it looks like it's loading.”
Share of the 111 positive reviews that mention it
“Personally love it and my experience and Derek helps me every time.”
“Easy to use app that gives you access to a team of REAL people!”
“Nice place to go for support, and it's free for Amazon Asociates.”
A drop after an update usually means the update broke something.