All setup my account
Similar apps
Compare allmisleading 6 options all generic and dumb
Loading…
All setup my account
misleading 6 options all generic and dumb
Developer reply
If you are unhappy with any of the features, you can contact us at blackngreenbng5@gmail.com.
I spent my money on this before even using it for a free trial and when I login, it just won't let me . It tells me to login with my number or Whatsapp. And it doesn't even work. It doesn't go through. When I try the other logging in method with logging in with my number it says it'll send me a code and I never received the code. It tells me to send a message on Whatsapp to login. I send a message and it still won't let me login???
Developer reply
Hi, can you please contact us at blackngreenbng5@gmail.com and we will gladly help you in resolving the issue.
😁 just kidding it's 🤮🤮🤮
Developer reply
Hi, if you have any problem with the application feel free to contact us at blackngreenbng5@gmail.com. Thank you!
never install this app. they are not free now. they will scam your money avoid this trash
Developer reply
If you are unhappy with any of the features, you can contact us at blackngreenbng5@gmail.com.
⚠️⚠️Very bad. 😞😞😞. Fully paid but not working.
Developer reply
Dear User, thank you for your comments and feedback. We would like to support you with this issue and so we’d appreciate it if you could write back to us at blackngreenbng5@gmail.com.
Useless
Developer reply
Dear User, We are sorry that we didn't meet your expectations. Please let us know what we can do to improve. Drop us an email at blackngreenbng5@gmail.com and we will definitely try to resolve the issue.
4ong
Developer reply
Hi, if you have any problem with the application feel free to contact us at blackngreenbng5@gmail.com. Thank you!
serious talk, this apps it's to dangerous. Scammer. This app has been charging me way too often and taking too much of my money. Please read my complaint carefully. I’m NOT complaining about the subscription. My issue is with the credit top-up. I paid to top up my credits, the money was deducted, but the credits were never credited to my account. I paid for something I did not receive. Please investigate the missing credits and refund or credit the amount accordingly.
Developer reply
Hi, you can cancel your subscription directly through the Google Play Store . Unfortunately, we cannot cancel the subscription on your behalf.
you should at least tell somebody you have to pay it pay for it at least you have to tell somebody you got to pay for it
From 230 saved reviews since 29 Sept 2018, all countries.
Share of the 173 negative reviews that mention it
“no need of periodic subscription.”
“Doesn't work for calls.”
“Money has been deducted twice and payment was successful, but credits not added to my account till date.”
“And also compromised your privacy in terms of ads and payments.”
“Slow to load, with internet and with data, same result.”
“👎 The background noise is so overwhelming, making it impossible to hear the voice.”
Share of the 47 positive reviews that mention it
“Whether I want to sound like a robot, a chipmunk, or even change my life.”
“Review: Voice Changer Call App I had the opportunity to use the Voice Changer Call app, and I must say, it has been a convenient and enjoyable experience ..”
“I would give it five star if there would be free😋, anyway amazing app, ya there can be fake comments but this is real, it changes our voice to a limit, it t…”
“so Coool it was crazy I loved it I'm only 7 years old and I think it's a good game like it a lot it's one of the best voice changers ever it doesn't sound li…”
“The app is also easy to use, which is perfect for everyone to try.”
A drop after an update usually means the update broke something.