stressful
Developer reply
Hello from Classnote. We’re sorry for the frustration. We really want to help fix this for you—could you tell us more about what happened? Thank you for your feedback
Loading…
stressful
Developer reply
Hello from Classnote. We’re sorry for the frustration. We really want to help fix this for you—could you tell us more about what happened? Thank you for your feedback
please it is not downloading
Developer reply
안녕하세요. 클래스노트입니다.💙 사용중에 불편을 드려 죄송합니다. 말씀하신 내용이 어떤 메뉴의 다운로드인지 자세히 파악하기 위해 클래스노트 1:1 고객센터로 문의 남겨주시면 해결 도움드리겠습니다. ▶ 1:1 문의 : 클래스노트 앱 하단 > 1:1 문의 ▶ 고객센터 : 1644-6734 원활한 서비스 이용을 위해 문의를 꼭 남겨주세요. 감사합니다.
It doesn't recognize number from different country when I try to register although it has an option of country code.
Developer reply
Dear. Ma Junalee Demerin Hello, this is Class Note. First of all, I apologize for the inconvenience. We don't know what's wrong, so we need to take a closer look at your case. It is difficult to check the situation in detail. If you contact us via class note email, we will guide you quikly. [E-mail] contact@classnote.com Thank you.
Review insights appear once we have at least 20 saved reviews for this app (3 so far). They grow each time reviews are refreshed.