Nice 👍🏻🙂
Developer reply
Hello! Thanks for the review. If you like our app, would you mind rating us 5 stars? That would be very encouraging for us :)
Loading…
Nice 👍🏻🙂
Developer reply
Hello! Thanks for the review. If you like our app, would you mind rating us 5 stars? That would be very encouraging for us :)
trash no sub not Trial
2 people found this helpful
Developer reply
Hello! We apologize for this experience. We need more information in order to better understand the problem you encountered. Please contact us at support@pho.to so we can help you resolve this issue. Thank you!
too expensive tskkk ❗
2 people found this helpful
Developer reply
Hello! Thank you for your review! The app is free with an optional subscription. You can use it in the free mode (with ads and locked VIP options). To do this, just close the start banner through the “Х” icon on the top left corner.
not free
1 people found this helpful
Developer reply
Hello! Thank you for your review! The app is free with an optional subscription. You can use it in the free mode (with ads and locked VIP options). To do this, just close the start banner through the “Х” icon on the top left corner.
bastante mejor que otras, un poco lerda en restaurar fotos, algunas restauraciones no quedan ni parecidas, los peinados bastante mejor que otras apps, otras funciones atractivas. Más adecuada hasta 30 años por el estilo. Estoy probándola con promo de 3 dias full, así que puedo probar todo y no tiene publicidad.
2 people found this helpful
too many adds and it's not free even the 3 day trial
3 people found this helpful
Developer reply
Hello! Thank you for your review! Please note that the app is free with an optional subscription. You can use it in the free mode (with ads and locked VIP options). To do this, just close the start banner through the “Х” icon on the top left corner. If you have any further questions, please let us know at support@pho.to
good
1 people found this helpful
Developer reply
Hello! Thank you for taking the time to review our app. We truly value your feedback.
scam not worth it my 531 for this app
2 people found this helpful
Developer reply
Hello! We cannot charge users automatically without their consent. Perhaps, you have agreed to a three-day in-app trial period and did not cancel it in time. If you like to get a refund, please send us your GPA (order number) at support@pho.to so that we can check your order details.
Review insights appear once we have at least 20 saved reviews for this app (8 so far). They grow each time reviews are refreshed.