★★★★★Padee Ly10 Nov 2025
Useless. Utterly useless! Purchased this to support a family member's fund raiser and the coupons don't even work at the places I chose! not to mention it logs you out and you have no way of looking back on what coupons you have used so if you had wanted to double check on an ID number the coupon gives you or you accidentally click out of the app, you can't go back in and see it. It just takes you to the front of your page stating the amount you supposedly "saved". Total waste!
2 people found this helpful
Developer reply
We’re so sorry for your experience, that’s not what we want for our customers. Please reach out to support@pushsave.com so we can take care of this right away. It’s our top priority to ensure every customer receives the highest level of service and value possible. We’ll make it right!
★★★★★Kimberly Shepard (Kittie)v1.23.110 Oct 2025
I purchased this coupon saver from a fundraiser and none of the restaurants it listed is even an option. Was a waste of my money and I am not happy. I hope no one else ever purchases this coupon saver cause it is straight trash!
2 people found this helpful
Developer reply
Hi Kimberly, We are sorry for your bad experience with PushSave. We would be happy to connect with you directly to make this right and provide you a better solution that might meet your need. Please contact us directly at Support@PushSave.com
★★★★★Mills 2000v1.1920 Mar 2025
can't even open the app.
2 people found this helpful
Developer reply
We are sorry to hear you are experiencing difficulty with your app. We are more than happy to assist you to ensure you have the best experience possible. Please email us directly at Support@PushSave.com and our team will work diligently to make this right for you.
★★★★★Lesley Irmingerv1.1911 Feb 2025
Very disappointed. I bought this for $30 to support my niece. Barely any options and most I'd never use. You get ten total. I may get $5 back of all of this. I'd rather just donate $30.
2 people found this helpful
Developer reply
Thank you for sharing your feedback, and we are sorry to hear that you’re disappointed with your purchase. We can understand your frustration with not feeling like you're getting your money's worth.
We take customer satisfaction seriously. Please get in touch with our support team to resolve your concern support@pushsave.com.
★★★★★Justin McIntosh13 Jan 2025
Terrible change, bought the coupon book here locally. They are using this app and it is terrible. Wasted my money. App does not even open, tried everything still won't open.
2 people found this helpful
Developer reply
Hi, we apologize for any issue you might be having! Could you send details of what you are experiencing to our customer support at Support@pushsave.com? We'll get you up and running.
★★★★★Miriam Hopev1.1930 Sept 2024
Purchased to support a school fundraiser. Not useful at all. Limited on where to use it and to the one place that was near me (Famous Daves) once I tried to use, It wasnt even accepted! Would not buy or recommend.
2 people found this helpful
Developer reply
Miriam, Thank you for taking the time to provide a review. We are sorry to hear of your experience. We pride ourselves on ensuring every customer has the best experience possible. We believe we have options that could make this right for you. Please reach out to our customer service team at support@pushsave.com
★★★★★Kathi Ov1.1927 Sept 2024
Totally disappointed. I remember the old Entertainment books and they had a lot of coupons. This app only allows you to choose 10 vendors and they're not even that good. Won't make my money back but at least I supported my grandson in his fundraiser.
8 people found this helpful
Developer reply
Kathi, Thank you for taking the time to provide a review. We understand your frustration and want to make you aware that we do offer the Entertainment mobile coupon book. We take great pride in our customer service and want to make sure we set this right for you. Please reach out to our support support@pushsave.com and we will take care of you.
★★★★★Danielle Ayalav1.1921 Sept 2024
Rip off I thought this was similar to the book. This is just horrible. I spent $30 on coupons I'll never use. I would rather have bought a $30 lottery ticket than this. I would have had a better chance.
7 people found this helpful
Developer reply
Hi Danielle, thank you for taking the time to let us know your frustration. We pride ourselves on providing the highest level of service possible for our valuable customers. We want to make this right for you. Please connect with our service team support@pushsave.com and we will take care of you.
★★★★★Shelley Fossenv1.1820 Aug 2024
PushSave is a great idea for schools and raising money for sports or other organizations!
Developer reply
Blushing! Thank you Shelley!
★★★★★Gloria Osborne2 Apr 2024
It is nice not having commercials but rating request also interferes.
Developer reply
Blushing!! Thank you.
Show 10 more (30 left)