the app is not functioning correctly even calender is not showing fully
Similar apps
Compare alldifficult to use especially when you want to book an appointment online or rebook your appointment.
Loading…
the app is not functioning correctly even calender is not showing fully
difficult to use especially when you want to book an appointment online or rebook your appointment.
Developer reply
Dear Ms. Annie, We appreciate your feedback and we sincerely apologize for the inconvenience faced while booking or rescheduling the appointment. For assistance with booking appointments, please contact us at care@seha.ae, WhatsApp +971 2 410 2200, or 800 50. Our team will be happy to assist and address your concerns promptly.
تطبيق SEHA لا يعكس مستوى التطور الرقمي لشركة صحة ؛ فمن غير المقبول أن أُجبر على إدخال بيانات أبنائي يدويًا وهي موجودة أصلًا في الأنظمة الحكومية. المفترض أن يتم التحقق عبر UAE PASS واستدعاء أفراد الأسرة تلقائيًا، ثم أختار الابن ليُربط ملفه الصحي مباشرة. نأمل إعادة تصميم الخدمة بما يواكب مفهوم الحكومة الرقمية الذكية ويختصر الوقت والجهد ويقلل أخطاء الإدخال. The SEHA app does not reflect the SEHA level of digital advancement.
Developer reply
شكرًا لتواصلكم معنا ومشاركة ملاحظاتكم. نعتذر عن أي إزعاج تسبب به التحديث الأخير لتطبيق «صحة». نقدر ملاحظاتكم بشأن إضافة بيانات الأبناء وربط ملفاتهم الصحية، ونعمل باستمرار على تحسين التطبيق وتسهيل الإجراءات. إذا كنتم تواجهون أي مشكلة، يرجى التواصل معنا عبر البريد الإلكتروني care@seha.ae أو واتساب +971 2 410 2200 أو 800 50.
Can't book appointments after the new upgrade! the older version was more user friendly and the search tool was far better than this!
Developer reply
Thank you for your feedback. We apologize for the inconvenience caused by the SEHA App update. For assistance with booking appointments, please contact us at care@seha.ae, WhatsApp +971 2 410 2200, or 800 50. Our team will be happy to assist and address your concerns promptly.
The upgrade version is the worst and waste of time I could not schedule my appointment please go back to the old version
Developer reply
Thank you for your feedback. We apologize for the inconvenience caused by the SEHA App update. For assistance with booking appointments, please contact us at care@seha.ae, WhatsApp +971 2 410 2200, or 800 50. Our team will be happy to assist and address your concerns promptly.
Good application add to calendar and it will remind you about appointments in addition to so many other benefits.. such as Lab results, just follow Reference Range to get general view, ask doctors always do not act as one, Ok. good. on the other hand after last update forget about rescheduling appointments, sound many customers misused such option😵💫😵😬🤨 hahaha, SEHA THANKS for top services حكومتنا مع صحة، شكرا لاهتمامكم و الخدمات بمستوى عالمي.. للافضل دائما.. دوم جدام
Very good stuff
Developer reply
Dear Mr. Muhammad Sartaj, Thank you for your positive feedback about the new SEHA app! We're delighted to hear you're enjoying the updated experience. Your kind review mean a lot to us and inspire us to continue enhancing our digital services to better serve our patients.
cannot book or cancel appointments.. it has so many bugs and also not showing any schedules for any doctors..WHATS THE POINT OF THIS APP? if i have to call 80050?????
Developer reply
Thank you for your feedback. We apologize for the inconvenience caused by the SEHA App update. For assistance with booking or cancelling appointments, please contact us at care@seha.ae, WhatsApp +971 2 410 2200, or 800 50. Our team will be happy to assist and address your concerns promptly.
التحديث الجديد سيء و صعب في الاستخدام ... يعمل باللغة الانجليزية فقط .. لايمكن التوصل لاي من الفحوصات والدتي كبيره في السن و كانت تستخدم التحديث القديم و كان سهل غليها الان لاتستطيع ذلك
Developer reply
شكرًا لتواصلكم معنا. نعتذرعن أي إزعاج بسبب التحديث الأخير لتطبيق «صحة». نقدرملاحظاتكم حول صعوبة الاستخدام، واللغة الإنجليزية، وعدم إمكانية الوصول إلى الفحوصات، خاصة لكبار السن. نعمل على تحسين التطبيق وتسهيل استخدامه. للمساعدة يرجى التواصل معنا عبرالبريد الإلكتروني care@seha.ae، واتساب: +971 2 410 2200، مركز الاتصال: 800 50
can't modify or cancel appointment
1 people found this helpful
Developer reply
Thank you for your feedback. We apologize for the inconvenience caused by the SEHA App update. We kindly request you to update the app with the latest version from play store and if still facing issue, please contact us at care@seha.ae, WhatsApp +971 2 410 2200, or 800 50. Our team will be happy to assist and address your concerns promptly.
From 230 saved reviews since 22 Jan 2020, all countries.
Share of the 161 negative reviews that mention it
“It doesn't work even you had credentials from government you need to call them.”
“It has been months now, everyone complaining about the login issue yet it is not fixed..”
“Senseless, just keep loading continuously and then shows error in loading...I thought it would be due to many users using at the same time but at 4:30am too …”
“App has good interface but the main issue that should be fix is that you cannot edit your personal details which is very inconvenient when you want to change…”
“App always gives an error in the end of booking of the appointment, however money is being taken from my card, and no appointment confirmation comes!”
“Longin is almost impossible.”
Share of the 55 positive reviews that mention it
“It was good and easy to use but new update having problem logging problem.”
“on the other hand after last update forget about rescheduling appointments, sound many customers misused such option😵💫😵😬🤨 hahaha, SEHA THANKS for top s…”
A drop after an update usually means the update broke something.