good service
Developer reply
Dear Rahul Kulkarni, Thank you for your valuable feedback. We appreciate your kind words about our service and look forward to continuing to provide you with a positive experience. Regards, Team MargBooks
Loading…
good service
Developer reply
Dear Rahul Kulkarni, Thank you for your valuable feedback. We appreciate your kind words about our service and look forward to continuing to provide you with a positive experience. Regards, Team MargBooks
sabse ghatiya service in logo ki h mat lena bhai kabhi in logo se kuch maal bechte time sare wade kr dalenge aur bechne k baad phone tak nhi utha rhe . worst service from margbooks
Developer reply
Dear Sir, We sincerely apologize for your experience with MargBooks and understand your concerns regarding the service and communication after purchase. Kindly share your MargBooks license number and registered mobile number at feedback@margbooks.com so our team can review your case and provide the necessary assistance. Regards, MargBooks Team
pathetic app
1 people found this helpful
Developer reply
Dear Ravi Ranjan, We regret that your experience with MargBooks did not meet your expectations. Kindly share your MargBooks license number and registered mobile number at feedback@margbooks.com so our team can review your feedback and provide the necessary assistance. Regards, MargBooks Team
Worst billing software ever! Paid for a full year upfront. Promised 7 days of training, but the agent (Amar) came for 1 day, then vanished and blocked my calls. Sales promised a 7-day refund policy, but support completely ghosted me when I asked to cancel. Pure scam—they take your money and disappear. Stay away!
Developer reply
Dear Prashant, We regret your experience and understand your concerns regarding training, follow-up, and the refund request. Kindly share your MargBooks license number and registered mobile number at feedback@margbooks.com so our team can review your case and assist you. Regards, MargBooks Team
very convenient
Developer reply
Dear Abhay Saradva, Thank you for your valuable feedback. We are glad to know that you find MargBooks very convenient to use. We truly appreciate your support and look forward to serving you better. Regards, MargBooks Team
It's a nice app and friendly service
Developer reply
Dear Megha Motwani, Thank you for your valuable feedback. We are glad to know that you find MargBooks a nice and user-friendly app and appreciate our service. Your support means a lot to us, and we look forward to serving you better. Regards, MargBooks Team
good experience and excellent support
Developer reply
Dear Priti Prasad, Thank you for your valuable feedback. We are glad to know that you had a good experience with MargBooks and appreciated our support. Your kind words motivate us to continue providing excellent service. Regards, MargBooks Team
excellent
Developer reply
Dear Lalit Narayan R P Mishra, Thank you for your excellent feedback. We are glad to know that you had a positive experience with MargBooks. We truly appreciate your support and look forward to serving you even better. Regards, MargBooks Team
very poor software bhai mai sab logo se request karta hu ye software kabhi matt lena sabse bekar software hai koi work nhi hota hai aur software itna slow chalta hai ki ap isme kuch bhi work nhi kar sakte kabhi matt lena
Developer reply
Dear Saurabh Prajapati, We regret your experience with MargBooks and understand your concerns regarding software performance, speed, and functionality. Kindly share your MargBooks license number and registered mobile number at feedback@margbooks.com so our team can review your case and assist you on priority. Regards, MargBooks Team
provide a excellent support and have good knowledge
Developer reply
Dear Ramu Dewasi, Thank you for your valuable feedback. We are glad to know that you had a positive experience with our support team and appreciated their knowledge and assistance. We truly value your support and look forward to serving you better. Regards, MargBooks Team
From 207 saved reviews since 26 Mar 2022, all countries.
Share of the 109 negative reviews that mention it
“Waste of time and money.”
“Too many bugs.”
“Creating a sales invoice is very difficult and the quantity of the invoice is very less.”
“5 updation of app is very slow.”
“There is very good software in the market right now for its price, which is online”
“Very bad experience, swipe app vyapar app and others apps are too good than marg mobile app ....”
Share of the 95 positive reviews that mention it
“It's very easy and very simple to learn..It's help to decrease your work load.”
“As a supermarket owner, I find its inventory management features highly efficient, making stock tracking simple and hassle-free.”
A drop after an update usually means the update broke something.