awesome
Developer reply
Hey there, Thanks for the love! We’re happy you’re enjoying MoonPay and appreciate your support.
Loading…
awesome
Developer reply
Hey there, Thanks for the love! We’re happy you’re enjoying MoonPay and appreciate your support.
these guys take forever to solve simple stupid things 🚮🚮 it's been like 2 weeks am trying to get a refund I promised would be sorted in 3 days
Developer reply
Hello, We’re really sorry you’ve spent two weeks chasing a refund you were told would be sorted in three days. We understand how upsetting that wait is. Please follow up at https://support.moonpay.com so our team can check on your refund.
>Gets new phone >Opens app for first time in a couple years to set things up again >recognizes almost none of the UI >Hits the wrong, button makes new account by mistake >permanently locked forever, no appeal for the decision, not even any contact with anyone in support, just an AI chat bot mouthing off. Nevermind that the reason I started using it to begin with is because it wasn't data harvesting every IDable bit of info - which, it now does do that! worse than most places actually!
Developer reply
Hey there, We’re sorry that returning to MoonPay turned into such a frustrating experience. Feeling locked out and unheard when trying to get help is upsetting. Please contact https://support.moonpay.com so our team can review your access and privacy concerns.
So much easier than Venmo for transfers!
Developer reply
Hello, We’re glad transfers have been easy for you! Thanks for choosing MoonPay and sharing your experience.
the old interface was better. I can't figure out how to receive crypto. it's stupid now
Developer reply
Hello, We’re sorry the updated interface has made it harder to find how to receive crypto. We understand how frustrating that is. Please contact us at https://support.moonpay.com so we can help you find your way.
love it
Developer reply
Hey there, We’re so glad to hear it! Thanks for the love and for being part of MoonPay.
always been good
Developer reply
Hello, We’re happy you’ve consistently had a good experience with MoonPay. Thanks for sticking with us and sharing your support!
After downloading the app, it let me add my credit card, but when I went to make purchases, it told me it wasn't possible. Then, mysteriously, $800 disappeared from my credit card in 3 different transactions. Be careful!
Developer reply
Hey there, We’re sorry—seeing three unexpected charges totaling $800 after being unable to complete a purchase must be alarming. Please contact https://support.moonpay.com so our team can look into this with you.
trustable site
Developer reply
Hello, Your trust means a lot to us. Thanks for choosing MoonPay and taking a moment to share your support!
Great place to buy bitcoin
Developer reply
Hey there, Thanks for choosing MoonPay! We’re happy you’ve had a great experience buying Bitcoin with us and appreciate your support.
From 208 saved reviews since 3 Aug 2023, all countries.
Share of the 112 negative reviews that mention it
“I don't know what you all did to so- call improve your app, but you basically messed it up because it was just fine the way it was before your update made th…”
“So my account is stuck.”
“So my account is stuck.”
“Impossible to scalp without losing money.”
“I check the details of the transaction and there are a bit less than £5 of so called 'network fees' (hidden when you confirm purchase)..”
“it is now completely and utterly bound up with red tape and legislation.”
Share of the 83 positive reviews that mention it
“Simple and easy to buy crypto.”
“love it”
“moon pig is pretty cool I really had no problems starting off because I was new to the whole system eventually things was taken care of him when I found out …”
A drop after an update usually means the update broke something.