My experience with Prop Stream is very useful and getting information that is needed.
Loading…
My experience with Prop Stream is very useful and getting information that is needed.
Just wanted to mention that the newest update looks amazing on mobile. The layout is modern and clean, very nice to use and a major upgrade from before. P.S. I didn't take off a star for this because im sure they'll fix it, but the map feature doesn't work for comps and just shows me a random Google maps screen. However the comps themselves are much easier to scroll through and view than before so it's still more than usable for comping on the go.
1 people found this helpful
I would have rated this app significantly higher if it weren't for their predatory practices. For example, you can't cancel your membership online and you have to email or call in order to cancel. In 2026, that is unacceptable. I was looking forward to using this app, but I'm not interested anymore.
5 people found this helpful
99 dollars to use the app what a joke
1 people found this helpful
Developer reply
Hi Troy, thank you for your feedback! The PropStream Mobile App is designed as a companion for customers who have an active Web App subscription. Our $99/month plan offers nationwide data, MLS comps, skip tracing, and more. If you have questions, please call us at 877-204-9040 — we’re happy to help!
No map functionality for mobile users, shoddy address recognition, and for the love of God change the keyboard defaulting back to letters after entering the first number of an address. I like PropStream on desktop well enough for the most part, but this app is amateurish at best, especially considering the cost of a subscription. Every other address lookup system recognizes Ave as avenue, etc., so why not PropStream?
2 people found this helpful
Developer reply
Hi David, Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear about your experience. We strive to make it as user-friendly and reliable as possible. We will pass your feedback onto our development team! If you have any questions, please feel free to call us at (877) 204-9040—we’d love the opportunity to provide you detailed assistance.
i dislike how often you are automatically logged out. having to constantly sign in is a pain, especially when trying to work fast. please make it like facebook where you can stay logged in!
Developer reply
We appreciate your feedback, Anonymous Legion! The automatic logout feature is in place for security purposes to help protect our customers' privacy and data. We understand that it can be an inconvenience. We’ll also share your input with our product team.
Trying to send postcard from the app but it keeps crashing. Would really be great if this would work. I'm trying to use the app for my team of scouts.
Developer reply
Thank you for your feedback, Henry! We're truly sorry for any inconvenience you've encountered. Please give our customer support team a call at 877-204-9040. We are more than happy to assist!
Can't even make a new account
Developer reply
Hi Aidan. Thank you for bringing this to our attention. To sign up with PropStream, please visit PropStream.com and tap on the 'Start Your Free 7-Day Trial'. If you previously had an account, please follow the renewal steps when signing in or contact our support team at (877) 204-9040 so we may further assist with your account.
I have an account and have for several years. We're always on the road and thought this "app" would be helpful and it MIGHT be but we can't login. We've reset the password so many times that now we don't even remember the new passwords. Bad experience Propstream and after you reset it, it locks the account!
8 people found this helpful
Developer reply
Hi there, Thank you for bringing this to our attention. Please give our customer support team a call at 877-204-9040 so they can help you further with your account. We are more than happy to assist!
It's not bad
Developer reply
Thank you for your feedback, Elyse!
From 80 saved reviews since 14 Jul 2020, all countries.
Share of the 47 negative reviews that mention it
“Cannot Log In- When I open the app, I enter my email and password and press Login, the screen flashes, but nothing happens.”
“However recently the app is freezing up anytime location services are accessed”
“Incredibly slow on mobile.”
“For example, you can't cancel your membership online and you have to email or call in order to cancel.”
“I like PropStream on desktop well enough for the most part, but this app is amateurish at best, especially considering the cost of a subscription.”
“Mobile app Buttons not showing full words.”
Share of the 26 positive reviews that mention it
“Love it.”
“Beautiful, Plentiful, And Energetically Curating A Dope Upscale Modern Restaurant!”
“Lol why would you wholesalers and bird doggers give away your leads to this app for free???”
A drop after an update usually means the update broke something.