wonderful app
Developer reply
Thanks so much! We’re glad you’re enjoying the app.
Loading…
wonderful app
Developer reply
Thanks so much! We’re glad you’re enjoying the app.
Cool shops with decent rewards, worthwhile in my area!
Developer reply
Thanks for the great feedback! We’re happy to hear you’re finding worthwhile shops in your area.
SCAM COMPANY !!! SCAM !!! Sent me a check in the mail after I completed work for them, and canceled the check! SCAM !
29 people found this helpful
The secret shopper app makes it easy to check for latest shops available without having to use a computer.
I live in Metro Detroit area ,and I don't have my own transportation right now; therefore their gigs it's way out in the boondocks the average gigs is $20-$35 that going back towards gas if I have a car and also, their payout is slow e.g. my payout is on the 9/18/26 but considering I was late on the follow up I have to wait another whole month for my payout. I ll be better off picking up bottles and cans on the highway...lol or donate blood.
Developer reply
Thank you for sharing your feedback. We understand that location, transportation, and payment timing can all impact your experience. Shop availability and pay vary by area, and we appreciate you taking the time to share your concerns.
I'm still learning this app and how to do it... I'd like to do just vertical shopping or local even is fine.... it's a cool app so far
Developer reply
Thanks for the feedback! We’re glad you’re enjoying the app so far. Keep checking for new local opportunities as they become available!
They owe me $30. I still haven't heard back from them after they closed my account without warning after I completed a shop.
1 people found this helpful
Developer reply
We’re sorry to hear about your experience. If you believe you’re still owed payment for a completed shop, please contact our support team so they can review your account and payment details: coordinator@secretshopper.com
easy to use
Developer reply
Thanks for the feedback! We’re glad you’re finding the app easy to use.
just signed up hope it goes well
Developer reply
Thanks for signing up! We hope you have a great experience with Secret Shopper.
I would not waste your time or money!! These scammers led me to believe I would get $300 that I came out of pocket for a job. They bombarded me with emails and texts and messages through the app. The important email was buried under tons of other emails. So I didn't see that they were only reimbursing me only $169 dollars for junk removal. I was to give a review of the company and be paid back $300. It said up to $300 reimbursement. I lost a lot of money!! Don't Use!!!
Developer reply
Hi Melissa, we have checked our records and unfortunately could not find a match for your name in our system. Please ensure you are using the correct platform. For support: coordinator@secretshopper.com
From 193 saved reviews since 30 Sept 2018, all countries.
Share of the 76 negative reviews that mention it
“Recently added and app makes user pass a quiz before u can create an account.”
“Some shops require you to purchase memberships or items with your own money which in most cases is not refunded correctly if refunded at all.”
“Known issues with the app crashing when creating profile.”
“Shops are confusing and irritatiing and to get through editing is nearly impossible.”
“Pay is very slow.”
“I was unable to complete the online portion of my shop due to error messages from the app.”
Share of the 107 positive reviews that mention it
“The available shops list is easy to read, selecting and scheduling shops is easy, doing the shops is kinda fun.”
“Easy to use.”
“I think if anyone has any issues, they should reach out...”
“Even better than gambling for free is getting paid to gamble from home!”
A drop after an update usually means the update broke something.