one of the worst platform ever
Similar apps
Compare allscam broker
Loading…
one of the worst platform ever
scam broker
If the was a zero star rating i was going to give it a zero star....worsed broker to think of, i Chopped nfp and they blocked my wallets I'm not able to withdraw when i contact them they don't reply my emails or messages.....who ever is reading this please stay away from the broker to protect your capital
after app close some hours it ask login again.
1 people found this helpful
hi tickmill can you update the verification add can verify digital ID like eGov in Philippines, I lost my identification card's it hard to get new one. please
1 people found this helpful
Been using TM, money is safe in their wallet for almost 6mos now... it can be easy move to Live Trading based on the account i want. TM provides daily & monthly detail statement of account. Been withdrawing for my earnings since then, very easy, it took me 1-2days using the same bank i used when i deposited & started my live account... TM send me email about my withdrawals and customer service are standby for any other concern. Kudos to the TM staff and keep on improving.
96 people found this helpful
Developer reply
Hi Alvin, Thank you for your review. We are grateful to you for letting us know about your positive experience. These kinds of comments are what helps us improve as a business. We work hard to create positive experiences and feedback like this confirms our efforts pay off. Kind regards, The Tickmill Team.
Very bad customer service. Delay in withdrawal. Due to the delay the amount not reached the other side. Now the third party want to refund to the same account. As they deducting some small amount as their charge I am unable to get the refund to tickmill account. As it falls below $100 ($95).Raised the issue with customer care. No response from them for last two weeks.
Developer reply
Hello, we’re sorry to hear about the delay. Please contact support@tickmill.com from your registered email address and reference your existing case. Our team will review the withdrawal/refund status and follow up accordingly. Best Regards, The Tickmill Team
I like the broker's prompt reply for any query or support. The web terminal and app are very good to trade but app do not have all the features available on w eb portal. that can be looked into for instance it is hard to navigate chart and place order. it should be easy and fast.
Developer reply
Hello, thank you for your 5-star review and detailed feedback! We’re pleased to hear you value our prompt support and enjoy using our web terminal and app. We also appreciate your suggestions regarding app functionality and navigation and will share them with the relevant team for consideration. Best Regards, The Tickmill Team
My number one preferable trusted broker salute to you.
1 people found this helpful
Developer reply
Hello, thank you for your wonderful 5-star review! We’re delighted to be your preferred broker and truly appreciate the trust you place in Tickmill. Thank you for your continued support! Best Regards, The Tickmill Team
Bank approval taking so long, is there an issue of Banking? it almost 2weeks from now still not approve!
1 people found this helpful
Developer reply
Hello, we’re sorry to hear about the delay. Bank verification may require additional checks depending on the information provided. As two weeks have passed, please contact support@tickmill.com from your registered email address so our team can check the current status and assist you further. Best Regards, The Tickmill Team
From 194 saved reviews since 26 Dec 2021, all countries.
Share of the 96 negative reviews that mention it
“I have sent money to their account, after sending the money they are not crediting it to trading account.”
“On 30th mar 2022 I have deposited money into Tickmill wallet.”
“Withdrawal is almost impossible.”
“Customer care service is very slow.”
“Aplication crash after update,please kindly fixed it”
“The UI on the actual app is non-existent.”
Share of the 89 positive reviews that mention it
“Legit Forex Broker, the apps is easy to use, easy to navigate, easy to place order, even to cash in and cashout funds.”
“I Love this.”
“I think its the best broker so far and the pro account is so affordable and with more than 3 regulations also has many payment options with local payment add…”
“fair”
A drop after an update usually means the update broke something.