ahh app
Similar apps
Compare allcannot receive amounts in local cuurency (lei)
Loading…
ahh app
cannot receive amounts in local cuurency (lei)
Developer reply
We really appreciate your feedback! Certain currencies like lei (RON) don't have dedicated account details for direct local deposits, but you can still send, convert, and hold money with us smoothly. Feel free to explore our Help Center for details. - Wise
i sent many time then asking question and documents
Developer reply
We're sorry to hear that you're frustrated with the process, and we understand repeatedly providing information and documents can feel repetitive. There are some rules we have to follow to keep everyone's money safe and we can't bypass these checks. Reach out here: https://wi.se/help and we'll look into this and get this sorted out for you. -Wise
I sent £1.47 which is the minimum to my account in Chile in order to see how it works, it was awful I received only 13 chilean pesos less than 5 pence, terrible app. I'm quite disappointed to be honest
Developer reply
We know it's super frustrating when a test transfer doesn't reflect the way you expected, Franco. And, it's never our intention to cause you any inconvenience. However, please keep in mind, that fixed fees can heavily impact smaller deposits. But our team is happy to review your case here: http://wi.se/help or on X, Facebook, or Instagram. - Wise
You blocked my account without warning or any valid reason. I haven't received any information since this morning. I literally cannot pay for anything. This is the worst thing that has happened to me all week.
Developer reply
Hello there. We know that having your account closed is frustrating, but we never do so without a reason. Account closure is usually a result of a conflict with our Terms of Use. For more help, please contact us at http://wi.se/help, by clicking "Trouble logging in?", select an issue, click "I still need help", and then "Contact us”. - Wise
very handy and easy to use
Developer reply
Knowing that managing your money on the go feels handy and effortless is exactly what we build for, Robert. We're so glad to have you with us! - Wise
not why it says I can't send in currency I want yaun
Developer reply
Hello there. We’re sorry to hear that you’re having some issues. In order for us to help, we’ll need some more details on what happened. Please get in touch at http://wi.se/help or on X, Facebook, or Instagram. - Wise
rapid result,simple flexible method. thanx!
Developer reply
Getting fast results through simple, flexible transfer options is exactly what we're here to deliver, Ian. Thanks so much for taking the time to leave your review! Wise
Great 👍
very good app
Developer reply
Hey there. Thanks so much for your kind feedback 😊 We're glad to hear you're enjoying our app! If you ever have any questions, or need help with anything, feel free to get in touch at http://wi.se/help or on X, Facebook, or Instagram. - Wise
From 502 saved reviews since 7 May 2025, all countries.
Share of the 157 negative reviews that mention it
“Update: account has been restricted for a week+ because I wanted to ADD money to my account.”
“Update: account has been restricted for a week+ because I wanted to ADD money to my account.”
“it stuck in refresh screen multiple times.”
“Very poor customer service and difficult to use for large transactions.”
“Can't even sign up if the screen just doesn't finish loading at all.”
“Way too complicated to perform basic procedures especially when abroad and WiFi is not strong.”
Share of the 326 positive reviews that mention it
“fairly easy to use, good way to send money to other people, and the rates aren't bad.”
“Love it!”
“Not a really fair approach of you all me considering they all became large volume users.”
“I think my only complaint is that on a business account we are limited to just 3 virtual cards.”
“Update....after using for a few times I really don't like this rebranded colour.”
A drop after an update usually means the update broke something.