scam app. blocked from using when I did nothing wrong
Similar apps
Compare allnice
Loading…
scam app. blocked from using when I did nothing wrong
nice
Developer reply
Dear user, thank you for this review. If you like our app, would you mind rating us 5 stars? That would be very encouraging for us.
Alrighty, time for me to write my first review of these apps. I use every CT app there is (pool, lite, mega and pro, farm etc). all of them have been working for the past year/two years with quick withdraws (never the full amount= total put in). As of today, the Crypto tab lite will no longer let me restart the miner. I deleted the app, restarted it, reconnected my email, and tested my Internet access. Miner still says it needs to be updated
Developer reply
Dear user, we’re sorry to hear that some features were not working for you as expected. To help us better understand your experience, we kindly ask that you contact our team via https://cryptobrowser.site/app/support/android with your account information and relevant details.
nice 👍
Developer reply
Dear user, your 5-star rating means a lot to us. Thank you for taking the time to share your positive experience.
I have been blocked for 2weeks now with an active subscription and I have written countless times no response such a stupid app
Developer reply
Dear user, we’re sorry to hear that some features were not working for you as expected. To help us better understand your experience, we kindly ask that you contact our team via https://cryptobrowser.site/app/support/android with your account information and relevant details.
Complete scam. My payment has been pending for 5 years. It's worth over $5,000 now. Sent dozens of messages to customer service and have been ignored. I also reached out on X and they blocked me. I'm not the only person going through this.
Developer reply
Dear user, thank you for using our app and sharing your feedback. Please be advised that all completed payments are available for checking at https://cryptobrowser.site/journal
if there is negative rating rating i would give negative 5 rating. i have withdrawal my earnings but it is in processing for last 8 months and contacted customer service through email many times but same response, "we are working on it". it is very frustrating to see it. please respond to My ticket number CBH-509527. your are saying it is escalated but neither response on email nor giving any definite time when will the problem be resolved. please give a timeline as it is more than 8 months.
2 people found this helpful
Developer reply
Hello, we would like to confirm again that your concern has been passed on to the relevant department. We thank you for your patience while we investigate the matter further.
nice
Developer reply
Thank you for downloading our app and taking the time to leave us a 5-star review!
Good
Developer reply
Thank you for downloading our app and taking the time to leave us a 5-star review!
good result
Developer reply
Thank you for downloading our app and taking the time to leave us a 5-star review!
From 243 saved reviews since 1 Jul 2021, all countries.
Share of the 147 negative reviews that mention it
“If you cancel it and change it to a different account, it'll still be processing for a long time and it's just a waste of your money.”
“If you cancel it and change it to a different account, it'll still be processing for a long time and it's just a waste of your money.”
“I hate that I subscribed for the cloud.boost and then your system is constantly not working!”
“This is what I've been getting for months now, I used to love the app but the upgrades just made it worst and difficult to handle, it doesn't deserves even a…”
“They always come up with the excuse that the network is congested,I had to process and cancel my withdrawal request not less than 7 times since last year and…”
“But still it drains battery while mining (Confusing).”
Share of the 82 positive reviews that mention it
“The app is so good and the support team are always active beast on my experience I really like the app they make everything easy and simple to understand”
“CryptoTab Browser Lite is an easy crypto mining app that offers a free way to mine BTC (although quite slow), and you can do so on your mobile, so while on t…”
“I found it very cheap compared to other apps, and I enjoy the personalized discounts/gifts they have for me.”
“Better value than you'd think.”
“nice 👍 good very good night for good very nice 💯 good very good very nice and very good very nice and very good very good very nice 👍👍 good very much for…”
A drop after an update usually means the update broke something.